Lazy söndag...

Och jag jobbar på...



Har virkat som en tok, det ser kanske ut som jag inte kommer nånvart...
Men små rutor i bomullsgarn virkat med nålstorlek 2 tar tid.
Det är ett himla pilljobb.
Fast som jag skrev förut idag, den ska senast vara klar till slutet på nästa vecka.

Ja, jag har ju förberett för sambon innan städet idag, och sen bara virkat och sett på tv.
Fast att göra förfixet tog ju som vanligt sin modiga lilla tid.
Nu har vi ätit middag, jag funderar på en liten promenad med hunden i solskenet innan det blir mörkt.
OM jag kommer ur soffan vill säga, för jag är som en klubbad säl.
Annars tycker jag den här...



... som jag hittade på FB var himla kul.




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så sant som det är sagt!



Kram, Ingrid

2012-05-06 @ 22:32:21
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Håller med :D

2012-05-07 @ 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0