I love...

Hemma och nu har jag kalasat klart!
Jag och Milou gick ner och köpte en bok, det blev en Pettson & Finuds-bok, trots att det var 1-års kalas.
 

Men...
Jag vet att små barn rätt tidigt gillar Pettson & Findus för att det finns så mycket att titta på i bilderna, så jag köpte...
 
 
Blev nästan lite sugen att läsa boken själv, I love Pettson & Findus 
 
Så gick vi hem, dusch och direkt iväg till kalaset!
Och det blev väldigt många timmar, himla roligt och trevligt, gjorde ny bekantskap, hem och har lagat middag och ätit med gubben.
Nu sitter vi i varsinn soffa och jäser.
Ja, den här dagen gick i ett enda SWISCH...
Och snart är den över.
 
Sambon fixade cykeln, så nu ska den funka.
Jag har inte varit ute och kollat, så jag får ta honom på orden.
Annars är det nog tyvärr han som drar en nitlott när jag står med stor packning imorgonbitti och väcker cykelreparatören med en arg uppsyn 
Nu ska jag se på tv och fortsätta jäsa, det är värsta tv-kvällen så jag hoppas jag orkar hålla mig vaken.
Vi ses imorgon innan jag sticker till jobbet med eller utan cykel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0