Inget läsflow...

Så var det söndag, och snart dags igen...
För att ta sig till jobbet.
Trött visserligen, men det finns INGEN DAG jag njuter av så mycket som att ta sig till jobbet som på en söndag.
För det är alltid så stilla dagar.
 
Aldrig en kotte ute när man tar sig till jobbet, kanske en och annan hundägare men i övrigt tyst och stilla.
Jag gillar det.
Stan känns tom och öde, folk vilar länge på en söndag.
Alltså kommer jag börja röra lite tidigare till jobbet än jag brukar, så jag hinner njuta lite av en den tysta staden och gå till jobbet med cykeln!
 
Vi såg "Så mycket bättre" igår...
Och det verkade som om deltagarna är lite trötta i programmet nu.
Roligast var så klart Uggla när han deklarerade att han haft Sylvia som "runkobjekt" i mååååånga år av sitt liv.
Dessutom gjorde han den bästa tolkningen av en Sylvia-låt.
Han är allt en riktig spjuver den där Uggla och väldigt...
Tonårsaktig trots att han är så gammal.
Men jag satt ändå LITE med skämskudden, säga sånt där i tv och allt 
 
Insåg att jag inte läst så mycket som jag brukar på rätt länge, ända sen i september faktiskt.
Jag har inte läst ut "Priset man betalar", jag har inte läst ut Kajsa Grytt´s självbiografi, fast det betyder inte att det är dåliga böcker...
Nej tvärtom, jag har bara inte läst så mycket som jag brukar.
Har dock börjat på Karl Ove Knausgårds del tre av "Min kamp" när jag åkte till Stockholm nu, och läst hälften.
JÄTTEBRA som vanligt...
Men jag har inget läsflow.
Bestämt är dock att nu läser jag ut Karl Ove, sen dom andra två böckerna, och sen...
Får jag väl se.
Har inget mer på lager som jag VILL läsa.
Mysko.
 
Ja, då var det dags om jag ska hinna njuta av min promenad/cykeltur till jobbet.
Håll nu tummarna att cyklen funkar också.
Vi ses imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0