Somnade som en stock...

Det är 45 minuter sedan jag kom upp.
Klockan är nu 09.45.
Herregud.
Och då skulle man kanske kunna tro att jag var uppe hela natten...?
Nej, det har jag inte varit, jag somnade nästan direkt vid 21-tiden, vaknade PRECIS innan "Homeland" och gick ner och hämtade en tvätt.
Kröp ner i sängen igen och skulle se mitt favoritprogram...
Och somnade som en STOCK!

Jag har med andra ord sovit 12 timmar, sjukt länge.
Och ändå är jag trött.
Tjong in i väggen känns det som, jag måste ut och få luft SNARAST annars orkar jag aldrig med den här dagen.
Ut i friska höstluften, spelar ingen roll om det börjar regna, ut ska jag och senare ikväll...
Då MÅSTE jag se "Homeland"!
 
Såg på garnet i dagsljus som jag köpte igår, jag köpte det ju när det redan var mörkt ute, och det är svårt att få exakt färg i artificiellt ljus tycker jag.
Jag är nöjd.
Och det är så lite fluffigt så det blir lagom på något sätt.
Det ÄR lite babybear på riktigt, det kommer bli en liten björnmössa.
Jag kan knappt bärga mig att få sätta mig ner och köra igång, men det får bli efter frisk luft och lite "kompishäng".
Vi ska dock INTE hänga på McDonalds...
Hoppas jag 
 
Nej hörrni, nu har klockan slagit 09.54, jag måste sätta fart här och ta mig ut!
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0