Det var gott...

Hemma igen, och fy tusan vad MÄTT jag är, men gud så gott det var!
Ja, LEVA (och jobbet såklart ;) bjuder alltid på god mat, och idag var inget undantag.
Vi åt och blev mätta.
Som tusan.
 
 
Jag knäppte en liten bild när det inte var så mycket folk kvar, och det är så stämningsfullt där ute.
Bara levande ljus och mysig inredning i den gamla ladan.
Jag älskar LEVA 
När vi hade ätit både mat och druckit kaffe och fått kladdkaka, haft trevligt, då bestämde jag mig faktiskt för att gå hem istället för att få skjuts hem.
 
Ja, jag var så proppmätt att en liten promenad kändes självklar.
Månen lyste och jag hade sällskap av en arbetskompis en liten bit, innan hon vände och gick tillbaka och hämtade bilen och åkte mot Vibble.
Det var skönt att gå hem, ingen blåst, bara jag och månen på den mörka himlen.
Nu måste jag se "Revenge", vi ses imorgon innan jag går till jobbet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0