Som en jättestor apelsin..

Uppe och snart ska jag studsa in i duschen.
Eller studsa och studsa förresten...
Den skadade sambon är uppe VÄLDIGT länge på nätterna och inatt/imorse väckte han mig klockan 04 ca när han gick och la sig...
Så då vaknande jag och sen ringde klockan 06.00!
Jag är pigg som en mört och funderar på mord för tillfället.
 
Bilder på Milou från igår, den kraffsande lilla väckarklockan...
 
 
 
Det var då HON väckte mig och tyckte att det var dags för matte att gå upp 08.15...
"Öh, vakna, nu lägger jag mig PÅ dig..."
Och så gjorde hon det!
 
 
 
Så den vackra höstsolen vid 17.30-tiden när jag var på väg hem från bästisen, här en vy från Vårdklockegatan...
 
 
Bilden gör inte solen rättvisa dock.
Den var gulorange, som en jättestor apelsin på himlen och jättestark.
Det var jättevackert!

Idag blir det varmt!
Fönstret har varit öppet hela natten och när jag gick ut för att hämta tidningen i var det kolmörkt och nästan lite ljummet i luften.
Jag var barbent och frös inte, jag ser fram emot dagen 

Nu måste jag hoppa i duschen, vi ses imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0