Något som dock gör mig sjukare än själva sjukdomen är...

Lite bakslag idag faktiskt...
Hostan har gjort comeback IGEN och jag är hängig och ont i huvudet, kroppen känns urseg.
Hostan har hållit så lugn några dagar och så idag, POFF, och tillbaka.
Eller jag har hostat, men inte så mycket.

MEN...
Febern har gått ner till behagliga 37.4 så jag får väl vara nöjd med det.
Konstigt bara att jag känner mig lite risigare igen då.
Hm.
 
Nåväl, jag är uppe och ligger inte i sängen, kvällen med sonen slutade med att han övergav mig för att rysaren var för läskig.
Då bytte jag till en annan film på vår filmkanal, då var den för mossig, tyckte tonåringen.
Ja, så så gick jag och la mig och såg klart den själv.
 
Dagen idag...
Ja, jag är helt slut och kommer väl sitta framför tv´n hela dagen.
Jag orkar inte ens virka, så jag bara sitter.

Något som dock gör mig sjukare än själva sjukdomen är...
 
 
... VÅRA FÖNSTER!!!!!
Kolla in eländet alltså.
 
 
Ja, så här ser det ut på alla våra fönster runt om hela lägenheten.
Jag vill bara kräkas när jag ser hur lortiga dom är, jag vill gråta när solen skiner in och visar smutsen.

FY FAN för sand på vägarna säger jag bara, fy fan.
 
Och har dom sopat upp sanden på gatorna ännu...?
Svar: Nej!
I alla fall inte vid oss, så fönsterputsning är ännu inte aktuellt.
Ska jag behöva se detta ända fram till maj...?
Tydligen.
Nåväl, bara att bita ihop och försöka inte låtsas om det, och så kommer jag inte bjuda hem någon så länge det är ljust utomhus.
Nu ska jag vila, vi ses.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0