Blicken sitter...

Zlatan-blicken...?
 
 
Mja, mja, mja...
Blicken sitter MEN...
Huvudformen på Mr. Zlatan vet i sjutton om jag fick till alltså.
 
Jag gjorde felet att måla när det blev lite för skumt så perspektivet på skallen blev nog inte HELT okej.
Men jag har lagt ner för ikväll, den är inte klar på långa vägar ändå så jag tar fram den när jag kommer hem på måndag och fortsätter då.
Är helt slut nu.

Detta trots att jag satt ute och solade i 2½ timme och vilade mig och läste.
Jag är trött.
Den asjobbiga förkylningen med blykeps och två intensiva dagar har gjort sitt på en gammal tant, snart sovdags tack och lov.
Jag ska se "Snabba cash 2" på vår filmkanal vid 21-tiden, sen förhoppningsvis sova.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0