Jag blir galen...

Dagen har börjat kanon här, jag tog tag i lite bakning som jag fryst in och sen var det dags för sy-tajm, turkos fleecejacka skall fixas ihop.
 
Och när jag sätter igång, vissa delar skar jag ut häromdagen ju, då ser jag:
Tyget är KLÄMT!
Ja, precis som det där Norge-tyget jag köpte så är detta klämt i olika partier så tyger blir helt tigerrandigt.
 
Så det är obrukbart.
I alla fall om man ska sälja plagg av det.
Ja, denna skulle vara klar tills på fredag för första provningen och helt klar tills senast söndag.
Tji fick jag, helt omöjligt just med andra ord.
 
Jag blir galen, jag blir galen, jag blir galen, jag blir skvatt galen när sån´t här inträffar!

Jag ringde direkt till kundtjänst på Stoff & Stil och det var bara att skicka tillbaka tyget så får jag nytt, samt att dom ersätter frakten för att jag skickar tillbaka det som finns kvar.
Jättesnällt och väldigt serviceminded MEN...
Fleecekoftan skulle vara klar tills på söndag.
 
Mutter, mutter, nu tappade jag sugen helt och går ut och läser en liten stund i trädgården, för sen ska jag gå över och hälsa på min bästis.
 
F-A-N!
Jag blir galen.
Grrrrrr...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0