Klantat mig...

Uppe och jobbet står runt husknuten, men jag är pigg och laddad!
Somnade bra igår också, men går man upp i ottan och har en del att göra under dagen så...
Sover man gott på natten!
 
Satt och tittade igenom mönster igår medans jag såg på två nya deckare på tv och blev ännu mera laddad.
Jag måste hitta en bra overlock nu i höst.
Jag hade bestämt att när jag ska till Stockholm i oktober att jag bara skulle åka upp över dagen, men...
Det kanske blir en övernattning i alla fall.
 
Jag måste ha ett möte och kolla tyger en dag och kolla overlockmaskiner en dag.
Har kollat runt lite på nätet och vet att jag ska ha en Janome, dvs samma märke som jag har i min symaskin MEN...
Jag måste testa maskinerna också och se vilken typ av overlock jag har behov av.
Den ska ha många funktioner nämligen.
Maskinen kommer jag finansiera med vinsten jag gjort i sommar, så ja...
 
Och nu tror jag att jag klantat mig idag...
Måste dra, ses imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0