Så gick...

Så gick den här dagen också...
Ingen bra dag rent humör- och arbetsmässigt men jag har kört på med bakning och syrum och en liten vila i trädgården en stund, men på kvällskvisten när jag gick över till bästisen då tog sig dagen åt det bättre hållet.
Nu är det helt okej, för att inte säga BRA!
 
Jag har lugnat ner mig och mens-hormonerna verkar ha tagit en paus, eller ska jag kanske skriva Gunilla Persson-hormonerna...?
Ja ni ser, jag har ännu inte släppt det.
 
Ikväll/nu ska vi se film och imorgon...
Kanske vi ska dra till FÅRÖ igen!
Allt hänger på vädret och söndagen ser väl bäst ut egentligen men då har vi ju kalas på eftermiddagen, så vi får väl se OM Fårö blir aktuellt imorgon eller inte.
Håll tummarna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0