Vi skulle till Lickershamn men hamnade på...

Och vad blev det av dagen idag då?
Jo, först syrummet och sen, vilken strand hamnade vi på idag då...?
Vi drog norröver för Yr visade att det bästa vädret skulle bli åt det hållet och...
 
 
... planen var Lickershamn, men när vi kom dit blåste det lite och då bestämde vi oss raskt för att dra vidare till Ireviken!
 
 
 
Ireviken bjöd på strålande sol, lite vindskydd i en grop, BADBART VATTEN, ja och det mina vänner är ovanligt för Ire som brukar vara iskallt när allt annat badvatten är varmt.
Idag gissar jag på 20 grader minst, för det var simbart och ligga-kvarbart.
 
 
 
 
 
Och tror ni det var tomt på stranden?
Svar NEJ.
Kan se så ut på dessa bilder men dom tog jag ganska tidigt när vi kom ut runt 11.15-tiden.
Det kom faktiskt en hel del folk som låga lite här och där på playan.
 
Vi låg där och slöande till 16-tiden när jag tog mitt sista dopp och sen drog vi till en kompis som bor i Lickershamn dit vi blivit inbjudna på fika.
Vi fick en liten minitour av hennes sommarstuga, kaffe och kanelgifflar och där blev vi sittande i några timmar innan vi drog hemåt igen.
 
Jag dök direkt in i syrummet och färdigställde den gröna fleecekoftan, åt, nu har jag duschat och ska hoppa i säng för imorgon väntar jobbet igen.
Men det GÖR INGET, för jag har haft två kanondagar på stranden med bad och sol och imorgon ska det ändå regna så...
Jobba funkar BRA! 
 
Fåröbilderna kommer någon av dagarna här framöver, men nu måste jag i säng!
God natt all you sunlovers och hoppas ni haft en lika underbar dag som vi har haft.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0