Solidaritet på rehab hos Dr. Drew...

Hemma och idag ska det bli busväder!
Who cares?
Jag ska bara var hemma och spela radio, baka bröd i bakmaskinen och SY my ass off!
Nu är det ju iofs sol, så man njuter så länge det varar.
 
Sonen var så snäll och kvistade in till Malénas igår på väg hem från skolan och köpte prickig snedslå, så nu blir det flugsvampstema för hela slanten!
 
Igår såg jag på nyheterna att SD är Sveriges TREDJE STÖRSTA PARTI!!!!!
Alltså nu vet inte jag, men jag tycker både Danmark och Norge bör skämmas för sina regeringar och vad majoriteten i båda dessa grannländer verkar rösta på.
Men så knappar Sverige in på samma sketna lista:
Vi håller på att bli rasister vi också-listan!
 
Fy fan.
Ja, det må se ut så här illa ut just nu, men när det närmar sig valet hoppas jag verkligen svenska folket nyktrar till och röstar förnuftigt.
Vi vill inte ha en regering med Hitler-mustasch och järnrörspolitik, nej, vi vill ha en regering där budskapet är:
Solidaritet.
Misstänker dock att detta budskap är på dekis och att snart ser man Solidariteten hos Dr. Drew på rehab med en spruta i armen.
 
Igår läste jag även att "Bitstripsen" på fejan nu blivit en så stor fluga väldigt snabbt...
Att den redan är omodern!
Är det möjligt?
Nä, det måste vara helt omöjligt.
 
För en serieälskare av rang som ritar sina egna med penna och papper, kladdar i paint, gör Giraffmom på Toonlet och nu Bitstrips...
No way att det är INTE KUL och omodernt redan
Inte en chans, säger idésprutan som hittar inspiration överallt.
 
Nu ska tanten sätta fart här, vi ses senare då blir det väl FÖRHOPPNINGSVIS något fint att visa upp av spillfleecen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0