Han blir säkert överlycklig...

Så var jag tillbaka...
Hade en HÄRLIG promenad hem från jobbet i en stilla stad.
Jag gick en liten extra sväng för att få njuta av solen och tystnaden, och det var likadant igår när jag gick till jobbet.
Jag gick lite extra för att få lite energi, det var ett smart drag.
 
Har kommit hem här och pratat med en bästis i telefon, frukostat, läst och besvarat mail och nu bloggar jag.
Har "I own Britan´s best home" på tv´n, förlagan till "Hustoppen" här och sitter och är avundsjuk.
Folk har så bra smak och coola hus.
Jag vill också ha ett hus med panoramafönster där det känns som om man är ute fastän man är inne.
 
Fast å andra sidan...
VEM skulle putsa alla dom där underbara fönstrarna?
(Sambon såklart, och han blir säkert ÖVERLYCKLIG över den uppgiften...
Skilsmässa direkt!)
Och dessutom är jag mörkrädd, hur kul blir det på natten/kvällen när det blir mörkt utomhus och alla kan se vad man gör...?
Kanske en mördare smyger runt i buskarna (jättevanligt) och ser allt man gör, ryyyys.

Nä, det är nog bättre att bo på andra våningen i ett kråkslott där ingen kan komma åt en.
Vi har väl fönster så det räcker.
Ja, ja, men fina hus är det på tv´n i alla fall.
 
Igår såg vi Melodifestivalen.
Jag gillade FAKTISKT den lilla anorektiska Manga-killen Yohio (Herregud, vägde han ETT GRAM eller?)
 

Han var i alla fall jätteduktig och det var bra "glamrock".
Gosa-låten med Mary satte sig som ett smetigt tuggummi direkt, hon var dock dålig i verserna men bra i refrängerna.
Den kommer gå konstant på radion, samma hitfaktor som "Dansa, Pausa".

Och nu ska jag börja min dag här.
Har provvirkat lite på en handledsvärmare, vet inte om jag ska sy på barnjackan eller bara låta den vara...?
Det återstår att se, men först en dusch och rena myskläder.
Det är ju söndag, jag har varit ute och rört på mig, då är det endast myskläder som gäller 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0