Inte ett jävla mirakel...

I´m back.
Och är helt färdig.
Det har gått i ett och jag satte mig precis.
Har inte suttit, och man inte räknar framför symaskinen då förstås.
 
Sonen och jag knatade iväg och fixade medicin och en present till sambon från sonen.
Vi tog med stackars Milou som inte sett till en klok promenad på hela veckan, så det blev en liten extrasväng med henne också.
Sonen och jag hade lust att gå och fika, men han skulle först till farfar på kalas och sen skulle ju vi ha middag...
Så det kändes inte som läge för det.
 
Vi kom hem och jag testade olika lösningar med kragen och den lösning jag valde krävde att jag gjorde en 2½ längre krage!

Jamen vafan...
Har man harvat på med den här i 100 år så är det bara att fortsätta.
Jag kan hålla på till dödagar känns det som nu, jag är inte ens upprörd längre.
Så jag trixade ihop en ny krage, tjoff, så var det klart.
 
Sambon fick hjälpa till lite med matlagningen, och så vart det varvat med systuga.
Så varde det födelsedags middag.
Och sambon fick ett HIMLA käckt kort, OBS, läs texten ordentligt 
...
 
 
 
 
Vi hade rätt kul i bokhandeln jag och sonen när vi hittade detta kortet om jag säger så.
Sambon fick "golfbidrag", tröja av sonen och dessutom tuplaner av morsan.

Nu har vi ätit middag, fikat och ska snart vi allihopen se Denzel Washingtons nya film, "Flight".
 
 
Den går väl typ på bio nu och har fått jättebra kritik.
Men sambon har en kompis som har fixat den "på en liten sticka till datorn" som vi fått låna 
Så vi slipper gå på bio, vi kan se den ändå.
 
Ja, det var min dag, nacken är skitdålig igen men jag låtsas inte om den.
I alla fall så gott det går.
Vi ses imorgon innan jobbet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0