Ja, då vet inte jag...

GÄSP...
Typ.
Inte "pigg och alert" idag när jag vaknade, kaffe och frukost i magen och läget är oförändrat.
Har läst tidningen men insett att jag nog inte läst ett skit trots allt, jag har bara skummat.
Noll fokus.
GÄSP.
Idag är en sån där dag när jag bara vill krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet igen.
GÄSP.
 
Jag var uppe för sent igår, efter Project Runway var jag fortfarade pigg och låg och glodde på tv alldeles för sent.
Gäsp.
 
Ja, jag gäspar faktiskt på riktigt, inte bara skriver det.
Gäsp.
Ögonen är helt tårfyllda.
 
Är till och med så trött så jag KNAPPT orkar vara irriterad över barnjackan.
Fast se där, jag var tvungen att nämna den lite i alla fall.
 
Det blir promenad till jobbet idag, kan behövas.
Vaknar jag inte till ordentligt DÅ, i den här blåsten...
Ja, då vet inte jag.
 
Sonen är på toa och har stått och piffat i en halvtimme nu.
Jag tycker bara det blir längre och längre tid på toan för varje vecka han kommer hit.
Har jag tur så får jag väl komma in om en liten stund, annars kan det bli knivigt.
Hej-o-välkommen-tonår.

Oj, nu kom han ut, insvept i ett MOLN av parfym!
(Hej-brudarna-i-plugget-här-kommer-jag!)
Det där sista skrev inte jag, någon okänd person har kapat mitt bloggkonto 


Dags för mamma att piffa då, vi ses imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0