Mission omöjligt...

God morgon...
Jag är typ trött, gissar på för mycket sockerintag.
Det blev alldeles för mycket godis kvar efter nyårsafton, och det har jag nasslat på VARJE DAG efter nyår.
Igårkvälls gav jag bort det som var kvar till morsan, förutom lite choklad som inte jag gillar men som sambon gillar.
Jag kände:
Sugar detox.
Innan jul och nyår hade jag ätit godis en gång på en månad, och nu har jag ätit varje dag som sagt.
Kanske inte frossat, men nasslat.
Slut på det och jag laddar med APELSINER med till jobbet istället.
 
Idag ska sambon städa.
Det kommer bli TUFFT för honom kan jag meddela.
Han påstår, att han ska gå upp och städa vid 10-tiden, när han nu kom isäng när jag steg upp vid 06-tiden.
Men eller hur...?
 
Mission Omöjligt tänker jag, och undrar i mitt stilla sinne varför i hela friden han inte gjorde det i torsdags eller igår när han var ledig.
För att sen kunna sova ut idag och imorgon.
Men nej...
Klok planering för "kropp och själ" har aldrig varit sambons starka sida och har han nu själv valt detta arrangemang, TROTS att jag ifrågasatt det...
Då får han stå sitt kast.
Jag är bara OÄNDLIGT GLAD att det inte är jag.
Jag må klaga på "mer sockerintag än vad jag borde tryckt i mig" dom senaste dagarna, men jag kan garantera att jag är/kommer vara mindre trött under dagen än sambon.
 
Dags att slänga sig i duschen, vi ses imorgon.
Då hoppas jag att nacken är ännu lite bättre och att jag kan sy!
Vi ses då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0