Rå kant...

Så var det den där jäkla jackan igen.
Nu har jag bestämt mig för ett avslut:
Jag har bara sytt en rå kant "á la Branting" (ja, dom gör ju mycket fleecejackor och har rå kant/dvs bara overlockad kant...) nertill på jackan...
 
 
Så nu ser den ut så här...
 
 
Jag vet inte om det blir något tillägg som spets eller annat ännu, om jag kommer använda den till vardags eller enbart till sportande i vår...?
Men den blev grymt skön, just nu något kortare än var jag önskat mig och jag kommer börja använda den redan idag trots allt.
OCH...
Fixa nytt, billigt fleecetyg från fastlandet när jag åker dit i april och börja på en ny då.
Gör om, gör rätt!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Kul att hitta nya härliga bloggar och vilken superfin tröja du sytt. Tack för titten och jag kommer snart tillbaka, väldigt duktig (och söt) hund du verkar har också :) Karin

Svar: Tack för att du gillar bloggen och VÄLKOMMEN tillbaka! / MaddeP.s.. Ja, Milou hon är allt mattes lilla duktiga hjälpreda hon ;) D.s.
Madde

2013-01-15 @ 19:26:04
URL: http://karinsbloggiblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0