So long...

Så har jag virkat klart spetsen till jackan, och nålat upp den för lite sträckning...
 
. . . . . . . . . . . . . . . 
 
Och HÄR skulle jag lagt upp en bild på spetsen under sträckning...
Men datorn har behagat lägga av med att kunna lägga in bilder i datorn!

Fattar inte vad som hänt...?
Och som grädden på moset tog jag ur datormusen för att använda DEN ingången att kunna ladda upp fotona.
Gick inte det heller.
Nu funkar inte musen heller.
Stendöd.
 
Jippie.
 
Ja, så nu ska jag fortsätta med spetsar till ärmarna IFALL jag ska ha det där också.
Jag har inte bestämt mig ännu, men det är ju ett litet kvällsjobb så jag kan lika så gärna göra det och sen gör det inte om jag inte använder den.
So be it.
Känner mig laddad inför morgondagen...
Ska jag lyckas sy på den där spetsen OCH FÅ DET SNYGGT?
Vi får väl se.
Nu kör jag vidare och vi ses imorgon.
So long readers.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0