Galen...?

Herregud, tre kvällar hemma på raken...
Jag börjar känna mig utvilad igen!
Fest imorgonkväll igen då kanske? 
 
Vi har sett...
 
 ... "Bäst före", med Kjelle Bergqvist, Göran Rangerstam (som jag ju såg på stan häromdan), Brasse och Ewa Fröling.
 
 
 Ja, och fastän det handlade om gamla gubbar i snart-pensionsåldern så var det HELT OKEJ.
Man fick sina små skratt och ja...
Jag ger den:
- mycket godkända tummar upp.
 
Ser på väderkartan att det ska vara sol mellan 06-12 imorgon och sen regn.
Jag ställer klockan och går upp 06.00 och ligger på balkongen klockan 07.00 PRICK.
Typ.
Lalalalalalalalalalalaaaaaa...
Kanske jag håller på att bli galen, vem vet!? 
 
Dagen har för övrigt varit SKITTRÅKIG efter promenaden, jag har inte gjort något annat än glott på tv.
Hade ingen lust att sy, pyssla, måla eller göra ett smack när allt kom omkring.
Ja, någon dag kan det ju bli så också och nu ska jag lägga mig och se på en skräckis tills jag somnar.
Vi ses imorgon igen, sov gott.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0