Gud nåde....

Så var det klart...
Fönsterputsningen.
 
Och GUD NÅDE om det regnar nu, ja, jag säger bara det, GUD NÅDE!!!!
Jag såg nyss på väderleksrapporten att det ska bli regn imorgonkväll...
Men jag mördar vädret om det vågar regna på mina nypustade fönstrar, bara våga regna, det är det enda jag säger.
 
Annars är jag väldigt glad att det äntligen är gjort!

Sambon har gjort ett bra jobb och städat lite dessutom.
Jag hjälpte sporadiskt till fram till 15-tiden, så mycket som nacken tillät, samtidigt som jag sydde och idag gjorde jag armarna på jackan...
 
 
 
Och jag valde att göra "olika" fast "lika" på ärmarna.
Ja, det är lika sytt, men jag gjorde en avskärning som var tvärtom på överarm och underarm.
 
Så fick jag en kund (hade 4 besökare idag) i boden och sålde för 500 kr!!!
Jippie, hur kanon var inte det?
Jättekanon, vilket innebär att jag kan sy en ny och hänga ut!
Sommaren har bara börjat 
 
Lite solning hann jag med efter 15-tiden, vi åt kokkorv med tillbehör på Las Palmas-balkongen till kvällsmat och det var denna dagen det.
Snart dags för sängen och imorgon blir det ännu en toppendag med sol och värme tydligen.

Känns fan-i-mig öken att det är p-möte och att vi skall sitta inne och uggla när vädret ska bli så underbart.
Jag är ganska bortskämd med mycket utetid på mitt jobb, så sitta inne på ett väldigt mörkt kontor känns "blä".
Vi ses imorgon.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0