Jag har sålt...

Inomhus med balkongdörren mot havet öppen...
Sommar outside last time I checked.
 
Dagen har spenderats i trädgården och NU...
Ser jag ut som en pepparkaka.
Nu har jag varit ute så mycket så hela jag har fått färg, sååååå brun.
 
Jag har sålt ETT loppisplagg idag, en blus för 30 spänn.
Se där, det är inte bara mamma som är inne och handlar mina gamla avlagda kläder 
Toppen, ytterligare ett steg närmare en overlock.
Hurra.
 
Kaninen har fått spendera dagen inne, här tas inga risker, han får stanna inne tills jag har tid att åka till veterinären.
Vilket förmodligen kommer dröja tills på fredag, imorgon har jag häcken full, onsdag jobbar jag och på torsdag har jag också mycket att göra.
Alltså satsar jag tidsmässigt på fredag.
 
Har läst ut...
 
 
... och den var VERKLIGEN INTE bra.
Den sög, riktigt dålig och väldigt dåligt skriven, blassé text och den åker rakt i soptunnan.
Jag ger den...
Tummen ner med tillhörande tunga.
Sopigt dålig.
Jag hoppar raskt vidare till nästa bok i min bokhög.
Ja, det var min dag, avkopplande och inte så mycket mer att rapportera om.
Vi ses imorgon igen, nu ska jag se Borgen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0