Laidback dag...

Uppkopplad till sambons mobil IGEN...
Imorgon ska sambon ringa och bitcha hos Bredbandsbolaget.
 
I alla fall, dagen har spenderats hemma i trädgården.
Jag skickade iväg ett sms till bästisen tvärsöver-över-gatan-nästan att jag var hemma och erbjöd svettigt kaffe eller sval dricka.
Det blev båda 
 
Jag läste lite och virkade lite i solen innan hon och yngste sonen dök upp, sen satt vi under äppelträden och fikade.
Ja, i bersån gick det inte att sitta för luften stod stilla där inne och utanför blåste det skönt i hettan.
Dagen gick, och sen har jag typ bara duschat och ätit varmkorv.
Det var bara det förutom fil som fanns att äta så...
Korv fick det bli.
 
Jag längtar för övrigt till LÖNEN så jag kan köpa lite GOD MAT nångång.
 
Annars så har jag börjat få problem med mina naglar igen.
Kommer ni ihåg att jag beskrivit vid olika tillfällen att mina naglar först blivit ömma, sen fått vita fält som blir som bubblor och sen har dom nästan ramlat av...?
 
Jag gick ju till läkaren sist och nästan trodde jag fått nagelsvamp eller något, hade jag dock inte.
Jag hade inga konstigheter i naglarna enligt proverna.
Hm...
Jag har ju misstänkt att kombinationen av min nackmedicin ihop med hudmedicinen som har gjort att detta konstiga OCH OBEHAGLIGA beteende dykt upp...
Men nu kan jag nog med 100% säkerhet säga att det verkligen är så!
 
Jag har ju ätit hudmedicinen sen maj och nu börjar mina naglar bli ömma, det verkar stämma med mönstret som varit förut.
Igår klippte jag ner dom så korta som möjligt för ju längre mina naglar är, desto obehagligare är det.
Varje gång man kommer åt dom så ömmar det och känns som sagt extremt obehagligt.
Jag hoppas huden kan stabelisera sig snabbt nu så jag kan trappa ner på hud-meddon innan det blir vita fält och naglarna börjar lossan.
RYS, jag hatar detta!
 
Nu ska sambon ha sin egen mobil så jag måste sluta, det är strid om VEM som ska ha tillgång till nätet här nu.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0