Ljuvligt...

Kvällspromenaden var...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ljuvlig!
 
Fullkomligt ljuvlig.
Jag och Milou travade iväg vid 19-tiden och kom hem vid 21-tiden.
Det var ju så vackert och varmt så det var inte klokt, fåglarna kvittrade och om det då ska regna imorgon...
Ja, då var det väl bäst att passa på!
 
Dagen så...
Ja, det blev inte stranden, jag har varit i trädgården hela dagen och läst.
Sambon kom ju aldrig upp och sen skulle han köra studentkortege så jag kom ingenstans.
Men trädgården gick bra den med!

Haft butiken öppen och haft 3 besökare, men jag hade en jävla otur på kvällskvisten för EN av besökarna kom tillbaka för andra gången PRECIS när jag stängt igen boden för kvällen!
Och inte hann jag ner innan hon gått heller, visserligen trodde jag att mamma och sambon som satt i bersån skulle se henne, men icke.

Fasen, så årets förmodligen första försäljning i boden gick i stöpet.
Bara att hoppas hon kommer tillbaka.

Det har i alla fall varit lugnt och skönt, läst som sagt och så grillade vi till kvällsmat.
Promenad på det.
Sonen, jag han har varit med kompisar hela dagen, ända fram tills nu.
Hans mobil ringer konstant.
Konstant.
Han svarar inte ens längre för det är sådan terror....
Inte lätt att vara poppis bland brud---tje---kompisarna, jag vet PRECIS hur det är 
 
Mer om det imorgon, nu ska jag slappa framför tv´n.
Hej då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0