Min lille ängel till son...

Jag VISSTE VÄL att han fanns kvar långt, långt där inne...
Min lille ängel till son!
Ja, han återvände faktiskt vid läggdags, då orkde han tydligen inte sura mer på sitt tonårstruliga vis.
 
"Tack för allt idag mamma"- sa han innan vi gick och la oss, och så fick jag en hjärtlig kram.
Piju, alla klumpiga mamma-pinsamheter var glömda och förlåtna och så kunde jag komma tillbaka till jorden efter min förpassning till en "yttre, yttre, galax i ett svart rymdhål"...
Eller vart det nu var jag hamnade efter vår shoppning?
 
Jag somnade gott och förmodligen han också.
Har sovit som en stock, men för få timmar, fast som vanligt:
Bara jag kommer iväg på min cykel så blir jag pigg.
 
 Glömde ju berätta två saker till som hände under vår shopping...
 
Det var en kille, en mycket yngre kille som spanade in mig inne på HM.
Jag försökte verkligen inte uppmuntra killen för han var väl MAX 20, och jag ville inte vara en "Tant Cougar".

Sonen märkte dock att kille spanade in hans gamla morsa och väste:
Vad glor han på, va fan glor han på DIG för!!!?
- Han glor inte på mig, försökte jag släta över.
Det gör han visst, va fan, så pinsamt, han glor som f-n.
Jag börja fnissa.
FEL taktik mamma Madde, jättefel taktik, kokpunkt i provhytten.
 
När vi sen kom ut från HM stod killen med polare utanför...
Ridå.
Ni fattar själva, sonens gamla morsa skulle helst vandra själv på Sibiriens kalla stäpp.
 
Att jag även fnissade (för mig själv i ett hörn, fast sonen såg ju sååååååklart) när sonen träffade några små vänner inne i sportaffären och gör en hälsning värdig en förortsunge i The Bronx...
 
Ni vet, dom slår en öppen handflata mot varandra och sen dunkar överkropparna mot varandra och sen säger:
"Tjena mannen..."
Ja, det var mycket komiskt.
Jag undrade vart den lokale langaren var någonstans där inne bland addidasbyxor, vattenflaskor och löparskor.
Bara cracket som saknades så att säga.
Yo man, mamma laughing in the house.

Nä, nog om den där ROLIGA shoppingturen, nu ska jag hoppa i duschen.
Imorgon blir det skolavslutning och annat trevlans.
Den sista skolavslutningen man får vara med på innan studenten gissar jag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0