Mot tutt-klämmar-maskinen...

Uppe med tuppen och snart skall jag iväg till MAMMOGRAFIN.
Tjohoo liksom.
 
Inget jag har lust med, för sist dom klämde ihop mina två små klementiner så gick jag med värk i flera veckor efter.
Jag har ju den där j-la "berömda" nervskadan som går ner på framsidan av bröstkorgen och eftersom jag inte har dom största brösten i världen...
Så måste nervskadan "med" i kläm-maskinen och DET ser jag jag inte fram emot!

Men å andra sidan har jag inte lust att gå med cancer i brösten och dö heller OM man nu skulle ha den oturen.
Så det är bara att bita ihop och gå!
 
Så är tonårsveckan med sonen över för den här gången!
Den gick dock smidigare än veckan innan och det var väl tur det.

För i kombination att mitt PMS-monster-humör dykt upp så hade det kunnat bli världskrig här.
PMS-monstret tål inget och det gör inte tonåringshormonerna heller.
Att ingen av oss har kärnvapen ska ni andra vara tacksamma för, det hade kunnat sluta värre än Tjernobyl om vi varit på stridshumör båda två!
 
Allt morgonfix är klart här hemma, jag ska dammsuga när jag kommer hem och baka lite bröd och frysa in till en studentfest i slutet på veckan.
Ja, det är min plan för dagen, nu måste jag piffa och sen iväg till tutt-klämmar-maskinen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0