Smärtan är något mindre...

God morgon!
 
Nervsmärtan har lagt sig NÅGOT, inte mycket men jag känner skillnad.
Vågar man hoppas på snabbare återhämtning än förra mammografin TROTS fruktansvärd upplevelse?

Idag ska jag vila hela dagen, eller nästan i alla fall, ni känner väl mig...?
Vila för mig är att göra 7 saker istället för 20 


Det blir promenad som vanligt, sola och läsa, och baka ett bröd på kvällskvisten.
Jag startar med promenaden så kan jag och hunden slappa så mycket som möjligt i trädgården sen.
Det blir nog bäst för nacken.
 
Något lättare pyssel blir det väl också, förmodligen halsbandet jag började på till mig själv och någon form av "uppmärksamhet" till min mini-klädloppis.
Så får vi hoppas att min teori om att fler kommer in i boden stämmer.
Håll tummarna, för jag MÅSTE ha en overlock till hösten.

Varför sitta här och glo när man kan ut och sträcka på benen ihop med Milou...?
Nej, vi beger oss ut i naturen och springer av oss (eller hon gör) så ses vi senare med hur dagen EGENTLIGEN blev.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0