Student & Fåröien...

Nu är jag astrött, men lite bilder får ni så här på sluttampen av dagen i alla fall...
 
 
Om det var hett nere i hamnen i väntan på studenterna...?
No shit Sherlock, det kokade fastän vi stod precis nere vid havet.
Sjung om studentens lyckliga da´r...
 
 
 
Varmt tyckte även den lyckliga studenten att det var, varannan vatten tog hon naturligtvis...
 
 
Ansvarsfullt där lilla gumman!
Vi får väl bara hoppas att hon inte blåste oss där och det var renat eller vodka i petflaskan 
Studenten med sin mamma, tillika min bästis...
 
 
Mor och dotter, vilka finingar!
 
Ja, sen lämnade vi den kokande grytan nere i hamnen för att åka hem och byta kläder, packa väskor och kylbagar och drog mot Fårö.
Fy fasen vilken dag, det har inte varit ett moln någonstans, här är jag på Fåröfärjan...
 
 
Vi landade i Sudersand och efter lite fika och mingel med barn och några föräldrar så gick jag ner till stranden, ja...
Vad säger man?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så väntade vi in alla andra föräldrar innan det blev grillning, mat och umgänge i kubik...
 
 
När vi hängt klart vid vandrarhemmet så blev det fotbollsmatch, kidsen mot föräldrarna...
 
 
Och när solen började gå ner över finaste Fåröien, då åkte vi hem...
 
 
 
 
 
Hemma, ligger i sängen och är HELT SLUT efter en underbar dag, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0