Siesta-mood....

Uppe och här har vi korsdrag igenom hela lägenheten...
Märks inte ett skvatt, luften står stilla ändå!
Det är med andra ord hett idag också, detta trots lite mjölkig himmel.
 
I tidningen stod det att det var "25.någonting" i skuggan igår.
Ja, och SYND NOG fotatde jag inte termometern här igår på huset som visade 28 grader, det ska jag göra nästa gång.

Vad händer idag då...?
Ja, herregud, känns som jag gått in i siesta-mood och bara inte orkar göra ett smack!
 
Men det verkar som om det ska bli regn senare idag, så jag tror att jag och hunden startar upp med promenad NU och blir det regn...
Kan jag hantverka.
Blir det inte regn så sitter jag väl ute och hänger med en bok i trädgården.
Alltså jag bara inte har någon plan.
 
Kvällen blir det Mellokväll här med vänner i alla fall.
Det är det ENDA som är bestämt för dagen.
Jag och voffet sticker ut nu, vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0