Tack-o-hej-leverpastej...

Uppe och gjort förjobbet till gubbens städ.
Tog en timme, och sonen har åkt iväg på fotboll.
 
Jag ska vänta ut det strilande regnet som nyss började och sen gå på hundpromenad.
KÄNNS som det behövs idag, ovanpå all pizza och godis igår, fy f-n vad jag är trött idag.
Nu har jag ätit godis två dagar denna veckan plus en glass...
Efter igår är jag inte sugen mer, det kan jag lova.
 
Jag har huvudvärk, tung i kroppen och uppsvullen i fejset.
Tack-o-hej-leverpastej till godis på ett bra tag.
Det är verkligen inte värt att må så här kasst bara för att man tryckt i sig en massa socker...
Alls!
Nu börjar jag verkligen förstå hur mycket energi det verkligen tar av och på kroppen.
 
Ja, och nu ska jag nog ta och ta itu med något igen, vet inte vad bara.
Något pyssel i väntan på solen kanske...?
Vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0