CHECK!

Nu fixar jag...
 
 
... min coversömmaskin i alla fall, CHECK!
Men den kräver inte lika mycket inlärning som Baby Locken.
 
Jag har dock inte suttit så himla mycket vid maskinerna idag, för nacken är såååååååå paj.
Den tokbrinner och vill inte vara med i matchen alls.
Den är sååååååå osammabetsvillig så jag har aldrig varit med om maken.
 
Nacken verkar vilja köra mig i botten just nu...
Inte kul.
 
Men jag ville åtminstonne fixa EN maskin helt, så då gav jag mig på coversömmarna och det har inte varit några problem alls.
Den maskinen är mycket lättare att fixa, justera sömmar och fatta.
 
 
Ja, det var det liksom.
 
Då var det bara Baby Locken kvar, den är lika osammabetsvillig som min nacke!
Eller nej, nacken är värre, men jag tycker INTE jag får till sömmarna som det ser ut som dom ska vara.
En är klar som jag skrev igår, men resten...
 Det är bara inte en bra dag för mig idag.
Gud vad jag gnäller, det börjar väl bli tjatigt.
 
Vad har hänt annars då?
Ja, det är inte så mycket, det har varit mycket vila TYVÄRR, och syrummet.
Energin var på topp första delen av dagen, sen har det bara gått neråt i raketfart.
 
På onsdag skulle jag egentligen gå direkt av jobbet och gå på en minikurs, men det har jag fått ringa återbud till idag.
Det går verkligen inte.
Jag måste fixa att gå till jobbet och jobba, då kan jag inte gå på minikursen, sitta på hårda stolar och ta in information och sen inte få ordentlig vila innan nästa arbetspass.
Det bara går inte, inte som läget är nu.
 
Det känns som det är en lite för lång period med för mycket värk.
Mitt humör påverkas, jag blir så negativ och vill bara vara för mig själv.

När jag fixat att jobba dom här två passen som jag har nu på tisdag och torsdag så har jag min frivecka...
Den ser jag verkligen fram emot, då ska jag försöka vila, vila och åter vila.
Nu ska jag käka lite, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0