Fortfarande sängläge...

Uppe, eller VAKEN men idag är det frukost och bloggande i sängen!
Fortsatt sängläge ännu en stund alltså.
Kanske tills "Malou" är slut, jag känner ändå att det sticker lite så fort jag gör minsta lilla.
 
Har dock ett "måste" under dagen och det är inköp av hundmat.
That´s it.
Let´s keep it that way, känner nog jag.
 
Efter cirkusmålet som Zlatan gjorde i PSG igår så pratar dom på tv´n idag om att ZLATAN är den störste nu levande fotbollsspelaren.
"Messi och Ronaldo i all ära, men Zlatan är större..." hette det från utländskt håll.
Ja, jag får väl erkänna att TILL OCH MED JAG som inte gillar fotboll blir lite spänd över hur det ska gå för Sverige i fotbollen framöver.
 
Så till "lyxinköpen" när jag får lön:
1. Nya badhanddukar.
2. Fyrkantig saccosäck till sonens rum så hans kompisar som inte får plats i soffan kan ligga SKÖNT på golvet.
3.
 
4.
 
5.
 
 
6.
 
Ja, det sista enkla pösbyxemönstret har jag redan i storlekar 6 mån- 3 år, men eftersom dom är så poppis så vill jag ha i större storlekar också.
Ragglantröja ett måste och t-shirts också, samt...
Tights.
Mönstren kostar 79:-/ st så det får det verkligen vara värt att investera i!
 
Nu ska jag vila, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0