Is i magen...

Uppe och jag somnade som en stock efter "Project Runway" igår.
Satt och tittade på när dom sydde på sina superlyx-maskiner och det gick så fort.
Kanske JAG sitter och syr fort i mitt arbetsrum imorgon?
Skall kolla min mail nu bara...
 
INGET MAIL FRÅN POSTEN!?
 
Va fan...?
Måste kolla min mobil, hämta numret till där man kan kolla vart paketen befinner sig...
 
Igår var det FORTAFARADE kvar i Stockholm.
(gud i himlen)
Ja, det står att det kommer sms-avisering så jag bara hoppas att dom levereras till Posten på Coop idag.
Jag hoppas paketet har åkt båt inatt.
 
Jag vill ju ha dom här hemma imorgonbitti.
Okej, det är is i magen som gäller i några timmar innan jag vet definitivt.
 
Från Gnällträsk kan jag rapportera att värken maler på i nacken, end of story.
Jag måste sluta redan nu, vi ses imorgon igen, HÅLL NU TUMMARNA att maskinerna står här imorgon!
Kram-å-hej.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0