Jag har nu lyckats trä och sy...

Jag har nu lyckats att trä och sy coversömmaskinen helt själv...
 
 
... den till vänster i på bilden och testat sömmar som tex...
 
 
... trillingsöm (detta är baksidan)...
 
 
... tvillingsöm (framsida)...
 
  
... tvillingsöm (baksidan), och alla andra sömmar som finns på coversöm-maskinen.
 
Och ja, det var mycket att lära sig för jag har aldrig sytt på en covermaskin förut!
Nu har jag fått i mig lite kvällsmat och ska ta tag i Baby Lock-maskinen och se om hjärnan funkar igen när den fått lite näring.
Det är inte lite man ska lära sig kan jag meddela, Baby Locken är dock lite lättre för den är "självträdd" typ.

FAN SÅ KUUUUUUL detta är!!!!
(tjat, tjat)
Jag återkommer lite senare igen med en ny rapport.
Tänk så proffsig all sömnad kommer bli nu, cheesus.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0