Jag jobbar för framtiden...

Fortfarande vaken...
 
Vi såg den där tecknade (eller animerade) filmen och skrattade faktiskt NÄSTAN hela filmen.
Madde 42 och sonen 13 ½ skrattade, ja då var den rätt kul med andra ord.
 
 
Rekommenderas om man har en tråkig dag.
När filmen var slut hann jag med "Homeland också.
Herregud, jag får snart fyrkantiga ögon om dettta ska fortsätta, tv, tv, tv en hel jäkla dag.
 
Värken har lagt sig igen, tror att det går åt rätt håll nu när jag vilat så himla mycket.
Jag hoppas i alla fall det, jag menar att det går åtminstone upp och ner så jag får lite lättnad.
Det är så skönt när man märker att det inte bränner och värker, då kan jag slappna av och andas igen.

En eloge till sonen också...
Han har varit SÅ DUKTIG sen han kom hit i fredags.
Inget tonårsgnäll eller bråkande, han har bara varit snäll och hjälpsam.

Känns så skönt, fast han har väl fattat när jag bara sitter och glor som en apatisk zombie på tv eller rakt ut i luften att det är allvar så han hjälper faktiskt till.
 
 
Skönt att han har höstlov också, idag har han varit hemma hela dagen och inte velat göra ett skit.
Då har han hjälpt mig när jag behövt, toppen nu när sambon är på fastlandet.

Och nu ska jag kolla på nätet efter tyger.
Alltid något man kan göra när man måste vila, jag menar...
Jag jobbar ju för FRAMTIDEN via datorn!
Sov gott alla glada, vi ses imorgon igen.

Förresten, sonen fixade till en snygg bild på mig i helgen...
 
 
Herregud vilken snygging man är, jag tappar nästan andan själv av min bländande skönhet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0