Jag tror den kommer bli jättesnygg...

Och NU börjar jag väl ändå komma någonstans med att få sätta igång och sy på mina nya maskiner...
 
 
Ursäkta röran i matrummet!
Torkställningar med sticketröjor som skulle torka ute, för det skulle ju inte bli regn idag!?
 
Men det började naturligtvis regna när jag tvättat igenom alla sticketröjor inför vintern.
Typiskt.

Med andra ord städade jag lite i min garderob också, tog på nacken men nu skiter jag i det här.
Jag orkar inte och det blir ju fan inte bättre av vila heller, jag blir galen.
Sonen dammsög av (ja, det är sant!!!!!!!!) alla golven och jag tog då som sagt lite i min garderob och tvättade alla sticketröjorna.
Och hängde.
 
Sen var det tack och go´natt DIREKT  för nackhelvetet.
 
Men som sagt återigen:
Jag kan bara inte sitta med armarna i kors, tiden rinner ifrån mig och jag blir bara deppig av att sitta och jag blir lika deppig av att få värk för att jag gör saker.
 
Då väljer jag att GÖRA saker för då är jag ändå glad medans jag är aktiv och gör något kul.
 
Så jag satte igång med en "Top Rose"/t-shirt toppen...
 
 
... och jag valde detta trikåtyget...
 
 
 Alla delarna är utskurna, jag har tagit en liten paus för det bränner i nacken som satan och jag är rakt grinfärdig MEN...
Jag skiter i´t!
Jag pallar inte sitta, så är det bara.
 
Jag måste dock nog ta tag i det där med att kontakta min läkare för det lägger sig ju inte och jag är på bristningsgränsen av att orka rent mentalt med värken.
 
Nu ska jag och sonen snart äta middag, vi ses lite senare och då kanske jag har sytt klart, eller åtminstone sytt ihop t-shirten.
Jag tror den kommer bli jättesnygg.
Med betoningen på "tror"... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0