Jag-vill-sy.Nu...

Vaknar och vill i vanlig ordning hugga av mig min vänstra sida.
Det är INTE bättre idag.
Jag är så mentalt trött att jag känner mig helt avstängd, nästintill apatisk, jag vill abdikera från mig själv.
 
DOCK har jag gjort allt småfix innan sambons städ, nu vill jag bara krypa ner i sängen igen.
 
Men middaggen jag var på igår var jättetrevlig i alla fall!
Vi fick god mat, trevligt sällskap och när vi var på väg att gå tittade jag på klockan, då fick jag en chock...
Den var 01.15.
Ja, då har man rätt trevligt om tiden går så fort så man glömmer bort tid och rum.
 
Jag var hemma vid kvart i två och somnade väl runt halv tre.
Sov nästan ända till 10 idag.
 
Ja, så läget är som ni förstår inte bra.
Inspirationen har lämnat bygget, jag kommer förmodligen slösa bort ännu en dag med allt apatiskt röra mig runt i lägenheten.
Inte kul.
#Jag-vill-sy.Nu#
Dock inte möjligt.
 
Vi ses lite senare, jag hoppas ni andra har en trevlig och bra söndag.
Jag hoppas jag är lite muntrare senare.
Tveksamt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0