Kalasande hela eftermiddagen...

Oj...
Det blev kalasande HELA eftermiddagen i flera timmar ute i Bro.
Mamma hade köpt blommor och fikabröd till min moster och jag köpte...
 
 ... en v-ringad tröja till henne!

Och när vi kommer till min moster och precis börjat fixa med kaffedukandet ramlar det in inte mindre än åtta vänninor till henne!
Så roligt, ja, så det blev ett hederligt gammalt kaffekalas och en av hennes vänner hade bakat toscakaka och en kladdkaka och så morsans fikabröd på det.
Bara marmeladkulorna som fattades 


Dessutom var två av mina gamla skolsköterskor där och dom damerna i hög ålder kom minsann ihåg mig.
Men jag kom inte ihåg dom förrens dom sa det själva, shit...
Det är till att vara gamla damer med MINNE som kommer ihåg sina gamla elever, helt otroligt!
 
Samtalen flöt på, många timmar blev det och många minnen bjöds det på, jättekul och min moster var så glad, och jag och morsan var glada för hennes skull.
Lyckad födelsedag typ!
 
Och nu har jag kommit hem, jag måste vila armen.
Tyvärr för nacke och rygg hamnade jag på en trästol och det känns kan jag meddela.
Vi ses lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0