Magiskt...

Uppe med tuppen för idag börjar jag 07.45, har sovit som en stock, vaknar med värk...
Men den är inte lika illa som när jag la mig igår.
Fast det säger väl sig själv, då var dagen slut, nu har den precis börjat.

När jag la mig i sängen igår var jag tvungen att lägga mig på spikmattan för att kunna somna och slappna av, att sen känna pulsvågen i kroppen som dunkade igång var MAGISKT.
Gud vilken lättnad det ger, och då är det jättelätt att slappna av och bli trött.
Utan den hade det väl förmodligen tagit evigheter att kunna somna.
 
Jag vaknade i alla fall väldigt nöjd.
Bara tanken på att känna att jag har lite koll fick mig himla nöjd, jag bara väntar på...
Ja, ni vet vad.
 
Nu måste jag skutta i duschen, ska snart dra, vi ses imorgon igen och då hoppas jag på...
Ja, NI VET VAD!!! 
Ha en bra dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0