Och så här långt har jag kommit nu...

Long time no see!
 
Och så här långt har jag kommit på t-shirten nu...
 
 
Och jag hade varit klar om jag inte kört fast vid coverlocken för...
 
1. Jag var tvungen att trä om den med den gräddvita tråden.
2. Det var för mörkt, ögonen orkade inte trots en ganska bra arbetslampa ändå.
3. Tillslut blev jag för trött OCH börjde få jätteont i nacken så att ställa in maskinen, alltså finjustera den, gick inge vidare.
Tillslut hade jag så ont så jag fick en total blackout, bara att säga tack (och dra åt...) för idag.

Den är inte ihopsydd i sidorna, bara nålad så ni skulle kunna se på ett ungefär.
Jag ska sy upp ärmarna med en söm först, därav bytet till coverlocken, men det jag gjort innan är overlockat och det blir SÅ SNYGGT på insidan.
Jag är väldigt nöjd, proffsigt utseende är bara förnamnet.
Jag ska visa imorgon när det är ljust och jag kan fota utan blixt, fota med blixt på gräddvitt tyg blir ju bara "bländande".
 
Nu måste jag gå och lägga mig.
Imorgon ska jag till sjukgymnasten med ryggen, just det, DEN krånglar ju också.
Men fördelen med att nacken värker som ett brinnande majbål på en Valborgsmässoafton är ju att jag inte känner av ryggen lika mycket!
HÄPP, alltid något.
Vi ses imorgon igen, sov gott.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0