Ska öva mig i pluttifikationstabellen...

Och när jag ska sätta mig och sy klart toppen...
Då har den ena gräddvita tråden tagit slut!
Great.
Och inte kan jag köpa ny tråd heller, för det har jag faktiskt inga pengar till.
Det är verkligen inte min dag idag.
 
Bara att lägga ner arbetet med t-shirten för idag, ja, det hann inte ens börja.
Men TJÄNA PENGAR måste jag ju göra ändå, så nu håller jag på att skära ut fleecekoftorna som ska sys så fort DEN tråden som jag beställt kommer.
Så jag jobbar, jag måste komma igång och tjäna en jävla massa pengar nu med mina nya maskiner för på mitt vanliga jobb...
Ja, där blir det ju inte många kosing i skattkistan.
 
Man är ju inte Pippi med en kappsäck full med guldpengar direkt.
Så jag jobbar på idag, fast med annat än jag tänkt.
 
Kanske jag övar mig i PLUTTIFIKATIONSTABELLEN också, kanske behövs nu när jag blivit så rik på löneförhöjningen och allt.
Svårt och släppa det...?
Har påven rolig mössa!?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0