Hot, hot, hottare...

Idag...
 
 
 
 
 
 
... ringde en av mina bästisar och frågade vad jag skulle göra idag...?

- Jag syr nu och sen ska jag nog cykla till Snäck och sola och bada, sa jag, för svetten lackade i värmen.
- Du vill inte hänga med till Brissund istället, undrade hon...?
Jo, tänk...
...det ville jag!
 
Vi kom väl ut vid ca 12.30-tiden tror jag, till ett smällhett Brissund med NOLL vindpustar.
Solade, badade, snackade och jag badade.
Alltså tempraturen låg väl på ca 16-17 grader så det blev snabba dopp, men det var nästan nödvändigt i hettan.
Vi hade det såååååå härligt och man blev helt lycklig i hjärtat.
 
När vi sen var på väg hem runt 16-tiden, då dyker Lilla Sunshine upp med mor så då stannde jag faktiskt kvar med dom.
Den andra bästisen var tvungen att åka hem för en liten träff med "köpare av kläder" som skulle komma hem till henne, annars hade hon nog stannat kvar hon också.
 
Det blev mer snack, bad för Lilla S och så plockade vi stenar och glasbitar som slipats av havet.
Kom hem när klockan var över 18 och det var fortfarande varmt.
Hörde jag UNDERBART eller gjorde jag...?
Jo, det gjorde jag allt.
 
Imorgon jobbar jag det ska bli lika varmt och fint, men det kan jag stå ut med för fredag, lördag och söndag ska bli lika fint och varmt.
Hörde jag FÅRÖ i helgen eller gjorde jag...?
Jo, det gjorde jag minsann 
 
Jag tackar Gud i vanlig ordning för den här dagen och för den fina sällskapet jag fick.
Vi ses imorgon innan jobbet, dags för Idol!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0