Tänk, det var precis min tanke...

Uppe och idag passade horoskopet (det VÄLDIGT SERIÖSA horoskopet) i GT mig perfekt:
 
 
Och tänk...
Det var väl PRECIS min tanke när jag ska till Stockholm i början på nästa vecka och reka lite på stan efter en overlock.
 
Annars tonade jag i benan/motorvägen i håret igår...
 
Före:
 
 
Och efter:
 
 
Det blev INTE bra!
Jag hade väntat för länge att tona håret så skillnaden har blivit för stor, det blev bara en marginell uppljusning.

Åtgärd:
Tona benen så snart som möjligt igen, då brukar det bli utjämnat och snyggt.
Bara det att jag tycker det är så himla jobbigt.
Förbannar dagen jag började tona håret, det är sånt bassel och jag hatar snygg-fixande av "sig själv" som alla redan vet.
 
Nu skiner solen och jag ska inte bli långvarig här, vi ska ut och gå jag och Milou.
 
Ont i nacke (brännvärken) och rygg idag och senare har vi hjärt- och lungräddning med jobbet, jag får gå dit som en observerare.
Inget tryck på den här nacken idag kan jag säga.
Å andra sidan är det tredje gången jag går en sådan här kurs under ett spann på 11 år så jag TROR jag fixar det om jag skulle behöva.
 
Vi ses senare!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0