Det var den klänningen det... del.2...

Det gick åt fucking pipsvänegn här igår!
 
Gjorde ett jobbsök och sen kände jag att jag inte kunde koncentrera mig mer på det.
Började på ett CV, var inne på Region Gotland och sen fick jag nog och ägnade mig åt...
 
 
 ... och när jag bara hade att sy ihop den i sidorna så FASTNAR JAG i en löst hängade tråd och följande händer...
 
 
Jag drar upp en tråd så det blir trådfel över nästan hela framsidan på klänningen.
Orkar inte.
Mer.
Jag skar ut delar av tyget som gick att rädda till framtida projekt.
 
När jag sen går in på Fejan och lägger upp bilden och behöver lite bekräftelse på att "det är synd om mig"...
Då får jag ett väldigt bra tips av en av mina vänner där som skriver:
" Ta vattenfast tusch på den vita träden... inspelningstrick!
 Dutta oerhört försiktigt för tuschen blöder... testa först på annan bit så att du får rätt nyans."
 
Oerhört bra tips, bara det att bara det att jag hade ju varit för snabb.
Luften gick ur mig totalt.
Hade jag bara sansat mig med kniven så hade jag kunnat rädda den, men...
Nu gjorde jag inte det för jag blev så förbannad.
 
Men, men, alltid lär man sig något, då vet jag det till nästa gång "Vattenfast tusch", GAAAAH.
Så ja... nä... det blev ingen klänning.
Den här omgången heller!
Jag har ju mer tyg, men frågan är om jag orkar med "Omgång klänning del. 3"?
Inte just nu i alla fall.
Jag måste byta spår och så återkommer jag i just DEN klänning-frågan.
 
Igår somnade jag:
22.15 ca.
Imorse vaknade jag:
03.20
 
Eh...
Tufft läge kan jag meddela.
Somnade inte om förrens efter 05.20-någonting och när klockan ringde 07.30 kände jag mig inte vid medvetande.
Gör jag fortfarande inte samt att jag ser ut som en uppsvullen badboll i fejset.
Härligt...
Eller inte i min ålder.
Man blir så gammal så fort när sömnen uteblivit mitt i natten och det är svårt att somna om för att fåglarna kvittrar väldigt vårigt utanför fönstret.

Nu ska jag hoppa i duschen och iväg och träffa Chifen.
Vi ses senare, tjingeling.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0