Dom bara försvinner...

 
Bloggpaus...
Snart tillbaka i syrummet igen.
 
Vad har jag gjort idag, hitentills, då?
Ja, jag tycker det bara går i ett här.
Jag har sytt en barnklänning, jag har sytt en barnmössa, hundbästisen var här på kaffe och macka i solen på balkongen samt att hon klippte klorna på Milou.
 Äntligen, det var inte en dag förtidigt.
 
Och ja...
Jag hittade klosaxen!
Efter att ha letat igenom HELA KÖKET, varenda låda och skrymsle där så gick jag igenom HELA ARBETSRUMMET och på sista stället jag letade...
Där låg den.
Det var så simpelt att den ramlat bakom plastbacken den brukar ligga bakom och hade kilat fast sig bakom en bok snett bakom skulle man kunna säga.
Det var 20 minuters letande och så låg den nästan där den brukar ligga.
 
Sen drog jag och Milou ner en sväng på stan för att köpa gummiband och...
 
 
... en hel STACK med nya knappnålar.
 
Dom har nämligen en förmåga att bara försvinna.
Vart?
Jag har ingen aning, antingen äter någon upp dom eller så får dom ben och flyr ifrån mig!
Nu har jag fyllt på med nya små vassa SLAVAR i syrymmet i alla fall 
Får vi väl se hur länge dom stannar kvar!?
 
Så gick jag förbi och lämnade en klänning till Lilla Sunshine, följde med bästisen till dagis och hämtade Lilla S och så tog vi en spontanfika på H10 (eller vad fiket nu heter) och sen har jag då kommit hem.
Blandad kompott med andra ord och nu är pausen slut.
Vi ses lite senare, tjing!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0