Ett helt nystan...

När jag gick och gjorde ärenden hade jag...
 
 
... jacka, halsduk, blus, mörka jeans och svarta gympaskor.
Jag smälte nästan bort, fy fasen vad varmt det var!!!
 
Jag hade klätt på mig ordentligt för på tv hade dom ju sagt att det skulle bli svalare, men det visade sig ju bli framåt kvällen och inte på dagen.
Jag var som ett isberg i söderhavet, det var bara Pippi och Herr Nilsson som fattades SAMT lite svalare kläder.
 
Väl hemma hoppade jag direkt i bikini och solklänning, ut i trädgården och så satte jag igång och virkade och idag...
Har jag virkat ut ett helt nystan, alltså ett helt nystan på en dag, annars är jag uppe i tre allt som allt.
Now we are talking, nu är jag i gammal god form, nåja nästan, jag fick värk här på kvällkvisten men behövde inga pauser under dagen.
Superbra, NU är jag äntligen på upploppet med sjalen, inte mycket kvar, bara ett nystan kvar.
 
Framemot 15-tiden började man känna en skillnad i luften igen, sommarvarmt gick mot kyligare luft men i bersån = Fortsatt sommarvarmt!
Vi satt ute till 16.30 och sen...
 
 
... gick hon som börjar få lite FÄRG (må släkten darra i sina knän) in och duschade.
P.s. Jag är för övrigt BRUNARE än på bilden. D.s. 
Vi ses lite senare, jag måste typ testa en liten grej med det här inlägget bara, tjing på en stund!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0