Hej och hå...

Hej och hå...
Nä, jag har haft fullt upp och inte hunnit blogga på hela dagen!
 
En timme på förmiddagen vill jag summera:
 
 
... och sen säger jag inget mer om det.
Orkar bara inte, det tar bara energi från mig.

Skylten hittade jag lite senare på dagen när jag var på "Garag1" och köpte present.
Har jag råd denna månaden ska jag köpa den och ha den som ett mantra att titta på när jag blir arg "på vissa saker" framöver.
 
När jag kom hem blev det lite hemmafix, brödbak och så drog jag iväg och köpte presenten och sen...
 
 
 ... virkning i bersån i solen!

SVINKALLT ute för övrigt idag jämfört med dom senaste dagarna, men i bersån...
Ja, lä för vinden, superskönt vid väggen och jag kunde sola och virka.
Och vet ni vad...?
Sjalen är klar!
Jepp, bara fransar kvar och dom sätter jag imorgon, tjofräs, I made it.
 
Så hoppade jag i duschen, Klokboken kom och så drog vi iväg på födelsedagskalas med tårta och bubbel.
Eller kaffe i mitt fall då.
Supertrevligt och chokladtårtan, OJ, OJ, OJ, OJ, bland det godaste jag smakat faktiskt!
 
När jag sen kom hem blev det middagsmys med sonen, det blev våfflor med skagenröra till middag...
 
 
Inte dumt alls!
 
Ställde våffeljärnet på balkongen och så gräddade vi dom där ute och åt i matsalen, så slapp jag allt os inne.
Jag orkade tre, sonen åt åtta eller om det var nio våfflor, tror bestämt att han var hungrig.
 
Det var min dag det, himla bra dag, imorgon ska jag söka jobb igen...
Jag tar det i skov.
Återkommer lite senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0