Jag har en plaaaan...

Nä hörrni...
Jag har en plaaaaan!
 
Jepp, det är jag och Sickan.
Efter fikastund med Frk SmältChoklad idag och i tillägg till det ett samtal med Klokboken för några veckor sedan:
Ja, det har väckt tankar på att bryta med något som är som en nagel i ögat.
Jag ska kolla upp lite saker och sen får vi se.
 
Dagen idag:
Värken har gett med sig, hade lite ont enbart när jag lagade mat förut och jag trodde att något skulle dra igång men NEJ...
Den försvann.
Fan så gött, nu håller det på att vända igen och humöret är på TOPP!
 
Det innebär att jag har kunnat sy två mössor mellan Chifen och fikat med Frk SmältChoklad.
Så det var lite jobb, sömnad och sen FIKA I SOLEN på "Fiket".
Vi satt i stekhet sol i enbart tröja och hade det supergott...
Och ÅT gott.
Kaffe och LCHF-kaka körde vi båda två.

Sen kom jag hem och lagade lasange, vi har ätit och nu ska vi se film med Julia Roberts och Meryl Streep.
Återkommer efter, jag har lite mer att skriva om.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0