Måste sysselsätta mig...

 
Det blev en underbar, men BLÅSIG promenad...
 
 
... en del folk i farten, men inte så farligt.
Väl hemma blev det pälsvård, dusch, hårföning på balkongen i solen (så slapp jag allt hår inne) och sen på med fästingmedel.
Nu luktar hon gott och så är både hon och vi lite skyddade (kli, kli, kli...)
 
 
 Sen har jag inte gjort så mycket mer här.
Jag har värk.
Rejäl värk.
Måtte den här jä-la "veckan" ge med sig snart, jag AVLIDER snart här.
 
Imorgon blir det AF och sen ska jag i alla fall sy och virka, det blir ändå inte bättre och jag blir knäpp att bara sitta och ha värk.
Måste sysselsätta hjärnan.
Sambon och jag har typ bara glott på dumburken ihop hela eftermiddagen och nu ska jag faktiskt laga mat och sen blir det jag och sonen som ser på dumburken ihop medans sambon ser på golf...
Det var/är vår söndag det.
Slappar-söndag!
 
Avslutar detta lilla inlägg med detta recept som stod i senaste "Buffé"...
 
 
... detta är något jag ska testa till nästa kalas OCH:
För er som missat receptet som utger sig för att vara "Världens bästa tårtbotten" så delar jag med mig det här också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0