Puckat eller inte...

 
Har jag gjort något dumt idag?
Svar: Ja, förmodligen.
Jag har varit ute i solen trots allt.
 
Mådde bättre så jag tänkte:
Nejmen sitta här inne...
Så jag gick ut i trädgården och nu har jag lite ont i halsen igen.
Jag har nu inte varit ute hela dagen men 2½ timme blev det i alla fall, kvällen får väl utvisa om detta var puckat eller inte.
 
Jag fick lite färg i alla fall.
Hundbästisen var förbi och visade sin valp Olfine som hon har på foder...
 
 
 
... väldigt söt och charmig.
 
DOCK var ju Milou i vanlig ordning inte på humör och hänga med en busig valp.
Först kröp hon längs hela gården, sen gömde hon bakom en buske och tillslut flydde hon upp på förstukvisten och där höll hon sig.
Hundbästisen:
"Det är allt en TUFF HUND du har..."
Skittuff, hon har bara en svacka idag.
(Not)
 
Nu ska jag äta lite, vi ses lite senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0